Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Általános rendelkezések, a szerződés alanyai
A webáruház üzemeltetésének adatai:

Név: Szak Gábor Szilárd egyéni vállalkozó
Vállalkozás telephelye és székhelye: 8917, Milejszeg, Móricz Zsigmond utca 11.
Adószáma:54534302-2-40
Ügyfélszolgálati e-mail cím: szak.eniko@gmail.com
Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-30/464-6002, 06-30/473-5766

Bankszámlaszám: Szak Gábor Szilárd EV OTP Bank: 11749008-20189804-00000000

Megrendelő/Felhasználó: a webáruházban bármely elektronikus szolgáltatásra regisztráló vagy a Szolgáltató részére megrendelést küldő személyek. (továbbiakban: Megrendelő)

Az általános szerződési feltételek elfogadása
Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő regisztrálja magát.

Regisztráció
A regisztráció ingyenes, online módon, egy adatlap kitöltése és elküldése útján történik. A hibásan
 kitöltött adatlapokból eredő téves teljesítésékért nem vállalunk felelősséget. A rendszer a sikeres regisztrációról
 értesítést küld.
A regisztrációval, illetve a telefonon vagy e-mailben tett megrendeléssel a felhasználó
 elfogadja az általános szerződési feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti, a rendeléssel minden vásárló
 kijelenti, hogy tisztában van a rendelés menetével. Telefonos vagy e-mailben küldött megrendelés esetén nem
szükséges a honlapunkon való regisztráció.

Árak és termékek

A webáruházban  lévő termékekre a
 hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalunk, amely a termék címkéjén van feltüntetve.
 Kizárólag új, bontatlan termékek kerülnek értékesítésre, ezért kibontott terméket nem áll módunkban visszavenni.
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költségről a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt tud tájékozódni, valamint a webáruházban a Szállítás menüpont alatt is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.


Rendelés és vásárlás

A  termékeket megrendelheti a webáruházon keresztül, ezen kívül e-mailben vagy telefonon is leadhatja a rendelését. A vásárlási szándék elfogadásáról telefonos megrendelés esetén
 szóban, internetes megrendelés esetén visszaigazoló e-mailben értesíti a vásárlót.
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Egyes termékek esetében előfordulhat, hogy a megadott kép és termék leírása között eltérés
 mutatkozik. Az oldal feltöltésekor keletkezett esetleges ilyen hibákért felelősséget nem vállalunk, ha ilyen
 előfordul, kérjük, azt felénk e-mailben szíveskedjenek jelezni.
A vásárlást csak
 akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló a megrendelési oldalon található mezőket
 maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai
 problémákért felelősséget nem
 vállalunk.

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

A rendelések feldolgozása munkanapokon 9-17 óra között történik. A  munkanapon 17 óráig beérkező rendelések a következő munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálatnak. A futárszolgálat a csomag átadása utáni 2 munkanapon belül kíséreli meg kiszállítani azokat.

A rendelés módosítására a megrendelés elküldése után kizárólag e-mail-ben vagy telefonon van lehetőség, még a rendelés elküldése előtt.

A rendelés visszaigazolása
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét. Amennyiben nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail kérjük jelezze az ügyfélszolgálatunk felé.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki előutalással, valamint utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, illetve e-mail címen. A szállítási költség Magyarország területén belül érvényes. A munkanapokon 17 óráig leadott rendeléseket a következő napon átadjuk a futárnak és azt követő 2 munkanapon belül szállítják ki . Az áruk kézbesítése hétvégére és munkaszüneti napokra nem kérhető.  Terméket
 külföldre nem áll módunkban szállítani.

A megrendelő a kiszállítás napján e-mail és SMS értesítőt (mobiltelefonszám megadása esetén) kap a megrendeléskor megadott elérhetőségekre a szállítótól, amely tartalmazza a szállítás várható idejét és a futár elérhetőségét.

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan
 teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.  A futár csak abban az esetben adja át a csomagját, amennyiben a megjelölt összeget a címzett
 kifizeti.


A vásárlástól való elállás joga

A vásárlónak jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheti e-mailen vagy telefonon. 
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, ebben az esetben a megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

 

Adatvédelmi nyilatkozat
A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik.
A megrendelt áruk kiszállítása érdekében az adatkezelő a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelésszám, a megrendelő telefonszáma, e-mail címe és egyéb elérhetősége.

A felhasználó egyedi elérésére alkalmas adatokat az Adatkezelő kizárólag a felhasználó által előzetesen jóváhagyott célra veszi igénybe, azokat a felhasználó előzetes engedélye nélkül harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adja át.

A regisztráció során történő adatszolgáltatás önkéntes. A regisztrációval a megrendelő önként és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az önként megadott személyes adatait az Adatkezelő kizárólag az azok megadásakor megjelölt célokra, a Megrendelő által engedélyezett ideig kezelje, mint adatkezelő, a Felhasználó önkéntes és tájékozott hozzájárulása alapján. A Felhasználónak bármikor jogában áll az adatok helyesbítését, módosítását vagy törlését vagy zárolását kérni, valamint tiltakozhat az adatkezelés folytatása ellen.


Alkalmazott jogszabályok

Az Adatkezelő az adatvédelemre vonatkozó, mindenkor hatályos jogszabályi előírások, különösen az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások eges kérdéseiről szóló 2011. évi CVII. törvény betartásával, kizárólag a szükséges mértékben, saját marketing, reklám tevékenysége céljából nyilvántartja, kezeli és felhasználja, információt, hírlevelet és kiadványokat továbbít a megadott elérhetőségekre. Az adatkezelés jogalapja a felhasználó önkéntes adatkezeléshez való, regisztráció során megadott hozzájáruló nyilatkozata.
Az adatkezelő és az ügyfelek közötti jogviszonyra, továbbá az adott üzleti feltételekre a hatályos magyar jogszabályokat, így különösen a Polgári Törvénykönyv jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni. A vevő minőségi kifogása esetén a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályok, így különösen a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényék intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet, valamint jótállásos termékek esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó, kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm.r. rendelkezései irányadóak. A távollevők között kötött szerződésekre a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet speciális rendelkezéseit kell alkalmazni.